2020.09.03.

Vállalkozásfejlesztés

Hogyan szerezz új vevőket, és hogyan értékesíts egy olyan bizonytalan helyzetben, amikor nemcsak a személyes jelenlét vált szinte lehetetlenné, hanem a vásárlókedv is megcsappant?
Elárulom, mit csináltunk mi a karantén alatt, hogyan bonyolítottuk le a változások ellenére az egyik fő idei kampányunkat, és mi az a 3 legfőbb tipp, amit Te is alkalmazni tudsz a vállalkozásodban!

Olvass Tovább...

2020.08.27.

Vevőszerző Marketing

Hogyan szerezz új vevőket, és hogyan értékesíts egy olyan bizonytalan helyzetben, amikor nemcsak a személyes jelenlét vált szinte lehetetlenné, hanem a vásárlókedv is megcsappant?
Elárulom, mit csináltunk mi a karantén alatt, hogyan bonyolítottuk le a változások ellenére az egyik fő idei kampányunkat, és mi az a 3 legfőbb tipp, amit Te is alkalmazni tudsz a vállalkozásodban!

Olvass Tovább...

2020.08.23.

Vevőszerző Marketing

Hogyan szerezz új vevőket, és hogyan értékesíts egy olyan bizonytalan helyzetben, amikor nemcsak a személyes jelenlét vált szinte lehetetlenné, hanem a vásárlókedv is megcsappant?
Elárulom, mit csináltunk mi a karantén alatt, hogyan bonyolítottuk le a változások ellenére az egyik fő idei kampányunkat, és mi az a 3 legfőbb tipp, amit Te is alkalmazni tudsz a vállalkozásodban!

Olvass Tovább...

2020.08.15.

Vevőszerző Marketing

Te tudod, hol van a nagy pénz a vállalkozásodban? Ott pihen a már meglévő vásárlóid zsebében. A vevőszerzés mellett a legjövedelmezőbb fegyvered a vevőmegtartó stratégiád lehet, amivel újravásárlásra ösztönzöd őket.

Olvass Tovább...

2020.08.09.

Vállalkozói Időgazdálkodás

Jönnek az érdeklődők. Jönnek. Egészen sokan vannak. Csak egy a probléma velük. Nem vásárolnak. Miért nem vásárolnak? Szuper a terméked, szolgáltatásod. Imádod. Tudod, hogy segíteni fog neki, az Érdeklődő mégsem nyitja ki a pénztárcáját. Mit lehet a hiba? Erről írok mai blogbejegyzésemben.

Olvass Tovább...