3+1 kampányötlet, amivel az egekbe fogod repíteni a marketingedet az ősszel!

Lassan itt van az ősz. Itt van újra. Hogyan állsz a kitűzött céljaid megvalósításával?

Egyáltalán miért fontos célokat kitűzni?

Kezdődik az év végi hajrá. Ha még nem tervezted meg az év utolsó kampányait, itt egy kis segítség.

More...

Mosolygós napot kívánok neked, Pongor-Juhász Attila vagyok, ez pedig az Imádok Vállalkozni blog egy újabb kiadása.

Ez a repülőgép mögöttem, szimbolizálja mindazt a lehetőséget, ami előtted áll 2019 év végéig, hogy még a legjobb üzleti évedet tudd megcsinálni.

3+1 ötletet osztok meg veled, amire ha most fókuszálsz, hogy itt az ősz, és jöhet az aratás ideje, akkor hiper sikeres lesz az éved.

Miért fontos a célkitűzés és a tervezés?

Mert ha célokat adunk magunknak, akkor azzal igazából egy növekedési pályára állítjuk magunkat. Amikor terveink vannak, szándékaink vannak, az motivációt fog nekünk adni ahhoz, hogy klassz dolgokat érjünk el.

Íme a 3+1 ötlet kampányként!

1. Számomra és nagyon sok tanítványom számára a „karácsony” az egy különleges kampány. Az emberek döntő többsége jelentős mennyiségű pénzt költ el különféle ajándékokra. Tehát már most kérlek tervezd meg hogy milyen lesz a karácsonyi kampányod. De ha ki akarsz tűnni abból a nagy tömegből, amikor mindenki orrvérzésig karácsonyi kampányt tol, akkor te tolhatsz mondjuk egy télapó vagy mikulás kampányt, amivel kitűnsz a tömegből. De akár nevezheted húsvéti nyuszikának is, egy a lényeg, hogy a kampánynak is legyen egy olyan neve, ami megragadja az emberek figyelmét, amivel kitűnsz a tömegből.

2. Ha jövünk vissza az időbe, mindenképpen gondolj egy „Black Friday” kampányra vagy valamilyen akcióra. Ha olyan típusú terméked vagy szolgáltatásod van, akkor igenis érdemes, hogy valamilyen különleges momentumot találj ki, hiszen ilyenkor az emberek szintén kinyitják a pénztárcájukat.

3. Egy harmadik ötlet pedig arra, hogyan tudsz gyorsan pénzt csinálni. Alakíts ki valamilyen ajánlatot, vagy akár egy "csomagajánlatota most legjobb ügyfeleidnek, akik a vevőid. Akik már vettek tőled valaha, és nekik teszel egy ajánlatot most az ősz folyamán. Tervezd meg, időzítsd a marketing kampányt, a szövegek megírását, vagy a termék legyártását vagy éppen az ajándékcsomag összeállítását.

A +1 – az egyik nagy kedvencünk. Tudod lehet úgy kampányolni, amikor azt akarod, hogy rögtön vegyenek tőled, azonban az emberek döntő többsége ellenáll az ilyen direkt értékesítésnek. Sokkal jobban szeretnek szórakozni. Sokkal jobban szeretnek valamilyen mókás dologban részt venni. Erre használjuk mi nagyon sokszor, évente talán többször is, - persze megtervezetten -, a „challenge”-ket, az ilyen kihívásokat. Ez lehet 2 hetes challenge, 10 hetes challenge, 30 napos kihívás, döntsd el, hogy mire van időd. Egy a lényeg, hogy tűzzél ki konkrét célt, hogyan tudod igazából bemozgatni, motiválni a célközönségedet arra, hogy veled együtt és persze a közösség erejével együtt, klassz dolgokat hajtsanak végre, csináljanak. Ezzel a challengel is mókáztatod őket, kisebb díjakat, feladatokat tudsz kitűzni, és a végén valami nagy díjjal megünnepelni őket.

Ez volt a 3+1 kampányötlet, még egyszer összefoglalva:

  • karácsonyi webshop kampány,
  • black friday környéki ajánlat,
  • csomagajánlat a legjobb vevőidnek, és
  • dobj be egy kihívást.

Ha tetszett ez az összeállítás, akkor küldd tovább a legjobb barátaidnak, ők is tanuljanak, itt a szeptember, magasba lehet szárnyalni a marketinggel.

Klassz dolgok várnak ránk az ősszel. Csináljuk együtt és szálljunk a magasba!

Ha szeretnéd  a kivonatot letölteni "pdf" formátumban, kattints ide vagy hallgasd meg hangfájlként: 

Letöltés: PDF formátum


Írd meg kommentben, hogy tetszett a cikk, vagy azt is, ha maradtak benned kérdések a témával kapcsolatban.

Köszönöm, ha a bejegyzést megosztod vállalkozó ismerőseiddel.

A fent említett könyvünk előrendelhető, a „A marketing nem ördögtől való” és a „Gazdag marketingesek tudástára” 1+1 forintért és a szállítási díjért itt:

Előrendelés csak augusztus 29-ig!

06
Nap
14
Óra
18
Perc
45
Másodperc
Megosztás

About the Author

​​​2017-ben azt a célt tűztem ki, hogy 2020-ig 100.000 magyar vállalkozóval osztom meg azt a gyakorlatban is kipróbált tudást, amit közel 100 000 dollár befektetésével szereztem meg a világ vezető üzleti és marketing tanácsadóitól.

>