2020-04-01

3+1 villámtipp, hogyan találj vadonatúj vevőkört

Vevőszerző Marketing

0  hozzászólás

„A vállalkozó nem csinál mást, mint az erőforrásokat egy alacsonyabb termelékenységi szintről egy magasabb termelékenységi szintre emeli.” Hogy ez mit is jelent?

Gondolj csak bele, minden vállalkozás alapja, hogy a vállalkozó a termékével megold valamilyen problémát. Ha ezt tudatosítod magadban, már meg is vannak az alapjaid ahhoz, hogy egy a mostanihoz hasonló nehéz helyzetben is teljesen új vevőkört alakíts ki, ha szükséges.

More...

Most sokan érezhetik úgy, a bizniszük kicsúszik a kezükből. Nincs vásárlási hajlandóság, esetleg olyan termékük van, amit fizikai érintkezés híján nem tudnak értékesíteni. Ha Te is ebben a cipőben jársz, első lépésben mindenképp próbáld megtartani jelenlegi ügyfeleidet, erről már volt szó.

Ha viszont a korábban felvázolt megoldások egyike sem segít, talán az a titok, hogy teljesen új vevőkört és terméket kell kialakítanod. Ne feledd, a bizniszed fennmaradásához a legfontosabb, hogy folyamatos bevételed legyen!

Hogyan célozhatsz meg új vevőkört?


1. Határozd meg a célcsoportodat!

Döntsd el, melyik célcsoportot érzed inkább magadénak, kivel tudsz könnyebben kommunikálni: a magasabb jövedelmű ügyfelekkel, akiknek kevesebbet tudsz értékesíteni, de magasabb áron, vagy az vékonyabb pénztárcájú réteggel, akik sokkal többen vannak, így nagyobb mennyiséget adhatsz el nekik. Ez határozza meg a terméked árazási technikáját, és innen szűkítheted tovább demográfiai szempontok alapján a célcsoportodat.

2. Keress egy problémát, amit megoldhatsz!

Még egyszer: a vállalkozó a termékével mindig valamilyen problémát old meg. Mérd fel, milyen problémája, elakadása, nehézsége van a célcsoportodnak, és kínálj arra megoldást. Ne a meglévő termékedet próbáld mindenáron a zsebébe tuszkolni, alakíts ki olyan terméket és ajánlatot, ami az aktuális helyzetét teszi jobbá! Hidd el, később is emlékezni fog, ki volt az, aki segített rajta.

3. Fogalmazd meg, milyen hasznos értéket tudsz a vevőidnek adni!

Nagyon fontos, hogy ne csak eladni akarj! Mindig adj valóban hasznos értéket, így válhatsz emlékezetessé, és alakíthatsz ki visszatérő, téged lelkesen továbbajánló vevőkört. Koncentrálj arra, hogyan tudod pozitív irányba megváltoztatni a vevőd életét, milyen haszna lesz abból, ha tőled vásárol. Hogyan oldod meg pontosan a problémáját? Mitől lesz jobb az élete, ha megveszi a termékedet?

+1. Kérdezd meg a vevőidet is!

Triviális, de mindig működő megoldás: ha már végképp nincs ötleted, kérdezd meg a célcsoportodat, mire van szükségük! Tudd meg közvetlenül tőlük, milyen vágyaik, félelmeik vannak, mire keresnek megoldást, és már fel is kínálhatod nekik a tiédet.


Remélem, hasznosnak találtad, ígérem, rendszeresen jelentkezünk majd új videókkal, új tippekkel.

Addig is, közösségi felületeinken is követhetsz minket további hasznos tartalmakért:

1. Ha még nem vagy tagja az #Imádok Vállalkozni Facebook csoportunknak, csatlakozz most!

2. A saját Facebook oldalamon minden délelőtt jelentkezem egy párperces kis inspirációval, egy személyes hangfelvétellel, keddenként 15 órakor pedig ÉLŐ tanítással, ahová hozhatod a kérdéseidet is

3. Ha inkább olvasni szeretsz, a Webshopunkban most is kiválaszthatod a számodra épp leghasznosabb könyveket, sőt, a VOIZ Hangoskönyvtárban is megtalálsz már minket. Kattints a kuponunkért, amivel 90% kedvezménnyel próbálhatod ki az alkalmazást!

A LEGFONTOSABB PEDIG...

2020 május 25.-én egy izgalmas esemény készül,

BizniszFlix Maraton,

szakértői interjúkkal, a leghasznosabb tanításokkal, és sok-sok meglepetéssel! Ne feledkezz meg róla, iratkozz fel még MOST!


Írd meg kommentben, hogy tetszett a cikk, vagy azt is, ha maradtak benned kérdések a témával kapcsolatban.

Köszönöm, ha a bejegyzést megosztod vállalkozó ismerőseiddel.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

A szerzőről

Pongor-Juhász Attila

​​​2017-ben azt a célt tűztem ki, hogy 2020-ig 100.000 magyar vállalkozóval osztom meg azt a gyakorlatban is kipróbált tudást, amit közel 100 000 dollár befektetésével szereztem meg a világ vezető üzleti és marketing tanácsadóitól.


Kulcsszavak


Hogyan lesz mégis 2020 a legjobb üzleti és magánéleti éved?

Ingyenes webinar: Tervezzük meg közösen május 25-én a külföldi + magyar szakértő vállalkozók segítségével! Online akciótervezés a program utáni 220 napra!

>