A hazai online marketing “ősatyja”

Már lehet hiányoltad, de most elérkezett a pillanat és egy újabb nagyszerű imádok vállalkozni blog interjúval készültem a mai napon.

Olvass tovább, kíváncsi vagyok a véleményedre! ↓

Schlingloff Sándor 1968-ban született. Hamar rájött, hogy az iskola nem arról szól, amiről kéne, így elkezdett az önképzésébe  energiát fektetni.

Filmrendező akart lenni, és első vállalkozása egy filmstúdió felállítása volt 18 évesen. Aztán rájött, hogy ebből a bizniszből nehéz megélni, bár készített egy-két sikeres reklámfilmet az útja elején.

Aztán belépett az egyik MLM-hálózatba, ami számára óriási élettapasztalatot jelentett. 8 évet töltött benne, és ennek során ráébredt, hogy a valódi gyakorlat és a jól hangzó elméletek között mekkora különbség húzódik; hiszen vállalkozóként mindig csak az eredményekért honorálnak.

Az MLM-es tapasztalatgyűjtés után oktatócéget indított egy barátjával, ennek során fedezte fel az internetben rejlő lehetőségeket, amelyek az ügyfélszerzésben segítették. Ebben az időszakban jött rá arra, hogy senki nem tudja, hogy lehet értékesítésre felhasználni a világhálót, és elhatározta, hogy ebből fog bizniszt csinálni.

A 90-es évek végén három évet szánt a felkészülésre, tanulásra, eközben tanácsadóként dolgozott, de valójában a konzultációkat tanításra fordította, mert a kliensek nem tudtak jó kérdéseket feltenni. Ennek során összegyűjtött tapasztok alapján állt össze a “Professzionális Online Marketing, lépésről-lépésre” rendszer.

Az ebookból cég lett, és újabb és újabb oktató anyagok. 2008-ig növekedett, több stratégiai partnerséget kötött, például a Csepregi Balázs vezette Marketingszoftverekkel, amikor is a gazdasági válság “kikiáltásával” a forgalma hirtelen 90%-ot esett.

Ezt követően 5 évre eltűnt, ami rendkívüli jellemformálásként hatott számára. Ez alatt megtanulta, hogy a belső hangot kell követnie, amitől nem szabad félni. A tavalyi év során visszatért, és másfél év alatt Szász Mátyással összetette a Piaci Dominancia Program néven ismert vevőszerző-gépet, amely lehetővé teszi a magyar vállalkozók számára, hogy belátható időn belül megtöbbszörözzék az üzletüket.

A vállalkozás neki az alkotásról szól, valami olyat létrehozni, ami működik, és folyamatosan magas szinten szolgál ki. A sikere titkának a szenvedélyt, rendszerszemléletet és az alapelvekben való gondolkodást tartja.

Legjobb dolog az életében, hogy feltette az élet legfontosabb kérdéseit, és nem állt meg addig, amíg meg nem találta rá a választ. A legvadabb, megvalósított céljának a feleségének való udvarlást tartja, amelynek gyümölcse egy harmonikus párkapcsolat és három gyermek lett.

Mostantól számítva három év múlva egy olyan cég kreatív forrásaként látja magát, amely vállalkozók ezreinek segít abban, hogy emberek millióihoz juttassák el a szolgáltatásaikat.

A jó vállalkozó kizárólagos készségének az alázatot, avagy a valóság tényeihez való viszonyulást tartja. Szerinte a profizmus nem egyéb, minthogy a sok egyéb alternatíva helyett azt csinálod, ami tényleg az eredményekhez szükséges, és nem valami mást.

Utolsó tanácsként fiára azt az üzenetet hagyná, hogy: “tegye fel az élet legfontosabb kérdéseit, és addig ne haljon meg, amíg nem kapta meg rá a választ.”

Kiváncsi vagy Sanyi ajándékára, amely az eddig valaha volt legjobb közös fejlesztése vállalkozóknak?

Kattints ide az ajándékodért!

Megosztás

About the Author

​​​2017-ben azt a célt tűztem ki, hogy 2020-ig 100.000 magyar vállalkozóval osztom meg azt a gyakorlatban is kipróbált tudást, amit közel 100 000 dollár befektetésével szereztem meg a világ vezető üzleti és marketing tanácsadóitól.

>