A kisvállalkozói marketing 4 alappillére

Mikor főiskolás lettem a Külkeren, akkor a matematika tanárnőm az alábbit mondta: Lineáris algebrát fogunk tanulni, amelyhez 4 dologra van szükségünk. Gyere és olvass tovább! ↓

Összeadni, kivonni, szorozni és osztani. Ugye milyen egyszerű?

Korábban sose volt erősségem a matematika, azonban félév végén a tárgyból óriási meglepetésre 5-ösre szigorlatoztam. Hogyan sikerült?

Úgy, hogy valóban átláthatóan mutatta be a matematikai összefüggéseket, amelynek köszönhetően elsajátítottam a tudást és végül sikeres eredménnyel zártam a szigorlatot.

De miért fontos ez a történet?

Vállalkozók között élve azt tapasztalom, hogy amikor a vállalkozói marketingjüket akarják fejleszteni, nem tudják mihez nyúljanak és hol kezdjék el javítani?

Érdeklődőszerzés, vevőszerzés, legendás szolgáltatás, konverziónövelés?

Én úgy gondolom, valójában 4 alappillérre szükséges odafigyelnünk:

1. Hogyan szerzünk érdeklődőket?

2. Ezeket az érdeklődőket hogyan konvertáljuk első vevővé?

3. Hogyan építünk ezekből a vevőkből újravásárló közösséget?

4. Hogyan érjük el, hogy az újravásárló “rajongóink” örömmel ajánljanak minket tovább legjobb üzleti partnereiknek?

Én ehhez a 4 alappillérhez kapcsolódóan állítom össze az általam kifejlesztett rendszert.

Bátran állíthatom a 10x Marketing formula, egy olyan 8 lépéses módszertan, ami megkönnyíti a vállalkozói életed. Képes leszel megállapítani, hol vannak a szűk keresztmetszetek és hogyan tudod a vevőszerző marketinged fejleszteni.

Ha tetszett a videó küldd tovább és alkalmazd Te is első körben a 4 alappillért fő irányként a vállalkozói marketinged fejlesztéséhez.

Megosztás

About the Author

​​​2017-ben azt a célt tűztem ki, hogy 2020-ig 100.000 magyar vállalkozóval osztom meg azt a gyakorlatban is kipróbált tudást, amit közel 100 000 dollár befektetésével szereztem meg a világ vezető üzleti és marketing tanácsadóitól.

>