A logód színe passzol a vállalkozásodhoz?

Egy nagyon tanulságos videót szeretnék veled megosztani, amellyel nem rég találkoztam. Te tudod mi az oka annak, hogy a Facebook logója kék, A Coca-Cola-é piros vagy a Starbucks-é zöld? Gyere és olvass tovább! ↓

Mint tudod, a színeknek az életünkben fontos szerepe van. Nem csak érzéseket kelt bennünk, de hatással van az ösztönös cselekvéseinkre.

Ha belegondolsz az ember minden színhez tud valamilyen érzést párosítani, amellyel azonosul.

Például a kékhez a biztonságot, kiszámíthatóságot, a piroshoz az energiát a szenvedélyt, vagy a zöldhöz a frisst és természetest.

Ezért nem mindegy nekünk vállalkozóknak sem, hogy például milyen színt választunk a logónknak, vagy például marketing szempontból a cselekvésre ösztönző gombjainknak, amikor egy megrendelési folyamatban van egy potenciális vásárlónk, vagy érdeklődőnk…

De nem csak online világban fontos a megfelelő színkombinációk összeállítása. Ugyanilyen fontos, hogy az érzéseknek megfelelő színvilágot állítsuk össze az üzletünkben is, attól függően, hogy milyen terméket vagy szolgáltatást értékesítünk és nyújtunk.

Kíváncsian várom a heti blog tanításomhoz kapcsolódó véleményed, kérlek írd meg kommentben nekem:

Megosztás

About the Author

​​​2017-ben azt a célt tűztem ki, hogy 2020-ig 100.000 magyar vállalkozóval osztom meg azt a gyakorlatban is kipróbált tudást, amit közel 100 000 dollár befektetésével szereztem meg a világ vezető üzleti és marketing tanácsadóitól.

>