2017-06-02

A logód színe passzol a vállalkozásodhoz?

Vevőszerző Marketing

0  hozzászólás

Egy nagyon tanulságos videót szeretnék veled megosztani, amellyel nem rég találkoztam. Te tudod mi az oka annak, hogy a Facebook logója kék, A Coca-Cola-é piros vagy a Starbucks-é zöld? Gyere és olvass tovább! ↓

Mint tudod, a színeknek az életünkben fontos szerepe van. Nem csak érzéseket kelt bennünk, de hatással van az ösztönös cselekvéseinkre.

Ha belegondolsz az ember minden színhez tud valamilyen érzést párosítani, amellyel azonosul.

Például a kékhez a biztonságot, kiszámíthatóságot, a piroshoz az energiát a szenvedélyt, vagy a zöldhöz a frisst és természetest.

Ezért nem mindegy nekünk vállalkozóknak sem, hogy például milyen színt választunk a logónknak, vagy például marketing szempontból a cselekvésre ösztönző gombjainknak, amikor egy megrendelési folyamatban van egy potenciális vásárlónk, vagy érdeklődőnk…

De nem csak online világban fontos a megfelelő színkombinációk összeállítása. Ugyanilyen fontos, hogy az érzéseknek megfelelő színvilágot állítsuk össze az üzletünkben is, attól függően, hogy milyen terméket vagy szolgáltatást értékesítünk és nyújtunk.

Kíváncsian várom a heti blog tanításomhoz kapcsolódó véleményed, kérlek írd meg kommentben nekem:

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

A szerzőről

Pongor-Juhász Attila

​​​2017-ben azt a célt tűztem ki, hogy 2020-ig 100.000 magyar vállalkozóval osztom meg azt a gyakorlatban is kipróbált tudást, amit közel 100 000 dollár befektetésével szereztem meg a világ vezető üzleti és marketing tanácsadóitól.


Kulcsszavak

blog, imádok vállalkozni, Imádok Vállalkozni Blog, marketing, online marketing, PJA, Pongor-Juhász Attila, szívmarketing, vállalkozás


Veled is előfordult már, hogy imádod a bizniszed, de utálod ahogyan csinálod?

Van-e heti kevesebb mint 30 perced, hogy VÁLTOZTASS?

>