Az elrontott steak esete

Képzeld, a kedvenc amerikai éttermemben akartam elfogyasztani egy fantasztikus steak-et amikor… Nem is gondoltam volna, hogy egy ilyen inspiráló, vállalkozói marketinges tanítás fog ebből kisülni és hogy miben lesz részem! Gyere és olvass tovább! ↓

Akárhányszor csak ellátogatom az USA-ba képezni magam, mindig egy igazi kulináris élményként tekintek a steak vacsorámra.

De hogy miről is szól a történet?

Véget ért Dan Sullivan programja péntek délután és tele ötletekkel, tele megvalósítandó új célokkal úgy döntöttem, megjutalmazom magam egy fantasztikus steak-el és egy jó kaliforniai borral a kedvenc helyemen.

Megrendeltem boldogan a vacsorám, amit medium-well sütési móddal kértem.

Amikor pedig megérkezett a steak-em, láttam hogy ez szépen át van sülve, és mikor elkezdtem falatozni, bizony akkor döbbentem rá, hogy ez well done-ra sikerülni.

Így jeleztem is a pincérnek a dolgot, aki elnézést kért, majd pár perc múlva visszatért, és jelezte hogy sajnálja a dolgot és szívesen kicseréli nekem. Persze mivel nagyon éhes voltam, már jeleztem neki hogy tulajdonképpen már elkezdtem belőle falatozni, így nyugodtan hagyja itt, befejezem a vacsorám.

Na de itt jön a kérdés?

Te hogyan kezeltél volna egy ilyen panaszt, ahol a kollégád elrontja a vacsora élményét, és magát a 29 dolláros ételt?

Vajon mit tettél volna a tulajdonos helyében?

Ami velem történt:

Amikor megkaptam a számlát, nagy meglepetésemre, levonták a 29 dollár árát.

És tudod, ez az, amiben az amerikai vállalkozók zseniálisak. Amikor egy ügyfél élmény sérül, úgy próbálják kompenzálni, hogy továbbra is legendás élményben legyen részed! Hiszen ha belegondolsz, nem a vevőt hibáztatták, hanem kompenzáltak engem.

Óriási élmény volt megtapasztalni ezt a bánásmódot.

Szóval ez a mai nagy tanulságom neked.

A lényeg hogy hasonló esetben Te is nézd meg, hogyan tudod úgy a hibát legendás élménnyé fordítani, ami után továbbra is örömmel fognak rólad mesélni és beszélni a vevőid.

Remélem tetszett a mai videóblog tanításom, és 3 dolgot szeretnék még veled megosztani:

1. Amennyiben tetszett a mai videóblog tanításom, kérlek írd meg a véleményed kommentben, nagyon kíváncsi vagyok a Te sztoridra, a Te tapasztalataidra.

2. Elindult a vadiúj, ajándék, Marketingezz és Gazdagodj zárt közösségem és videótréning sorozatom, ahova itt tudsz csatlakozni:

http://www.marketingezzesgazdagodj.hu/

3. Meg akarod szerezni Jeff Walker vadiúj könyvét magyar nyelven a kiadásunkban? Nos ha az első 100 vállalkozó között vagy, aki regisztrál a szeptemberi, 3 napos PJA Marketing Akadémia programunkra, akkor Tied lesz az ajándék könyvem, szeptember 20-a előtt, amikor a könyv hivatalosan megjelenik:

http://10xmarketing.hu/akademia/

Hamarosan további érdekességekkel jelentkezem! 🙂

Megosztás

About the Author

​​​2017-ben azt a célt tűztem ki, hogy 2020-ig 100.000 magyar vállalkozóval osztom meg azt a gyakorlatban is kipróbált tudást, amit közel 100 000 dollár befektetésével szereztem meg a világ vezető üzleti és marketing tanácsadóitól.

>