Érdeklődőszerzés No.1 eszköze

Ezen a héten egy különleges blog tanítással készültem, hiszen rengeteg kérdés érkezett már hozzám, a Marketingezz és Gazdagodj! videótréning sorozatomhoz kapcsolódóan. Gyere és olvass tovább! ↓

Amikor arról beszélünk, hogyan tudod növelni a vállalkozásod hírnevét és hogyan tudsz magad köré egy brandet felépíteni, kiemelkedően fontos szerepe van ebben a szakértői könyvnek.

A kérdés Pekárdi Olivértől érkezett, aki abban kérte a segítségemet, hogy segítsek neki úgy kialakítani a könyvét, hogy az valóban a bizniszének a növekedését eredményezze hosszútávon.

Nos elárulok neked 3 fontos dolgot, amelyet mindenekelőtt fontos végiggondolnod, mielőtt a szakértői könyved a piacra dobod:

1. Mi a célod a könyvvel? – Azaz mit akarsz elérni a könyvnek köszönhetően. Ez többünknél lehet különböző. Például brandet akarsz építeni? A státuszodat tudd megerősíteni a piacon? Pénzt akarsz vele csinálni? – Erre majd mindjárt visszatérek, mert úgy gondolom kizárólag könyv értékesítéssel nem tudsz igazán nagy profitot termelni a vállalkozásodban.

2. Ki a könyved célközönsége? – Írd le minél konkrétabban, akár képzeld el az ideális ügyfelet, aki a könyved olvasó lesz. Így tudod jól megfogalmazni és összeállítani a könyv tartalmát, amire az olvasód a megoldást keresi.

3. A célközönségednek mi a legnagyobb vágy vagy fájdalompontja? – Ha ezt kialakítod és ismered, akkor a könyved mindenképpen erre adjon megoldást!

Azaz ne csak a történeted akard megosztani egy könyvben, hanem segíts a célközönségednek megoldást találni a fájdalom vagy vágypontjaira.

És akkor egy plusz gondolat:

Miért ne a könyvön akarj óriási profitot és bevételt realizálni?

A könyv önmagában egy pár ezer forintos termék, amelyből ha több ezer példány is értékesítesz, az árrésed és a profittartalmad minimális lesz rajta.

Ha kiszámolod, egyszerű matematikával megtudhatod akár az eredményt gyorsan…

Az igazán okos vállalkozók és szakértők, egy komplett termékpiramist és folyamatot alakítanak ki a könyvükre építve. – És itt realizálják az IGAZI profitot!

Amikor valaki azt állítja neked, hogy írsz egy könyvet és ennek köszönhetően rengeteg pénzed lesz, őszintén mondom ez egy hazugság.

Akkor lesz belőle hosszútávon profitod, ha valóban arra törekedsz, hogy a könyved egy igazi érdeklődőszerző és a hitelességed növelő eszköz legyen, de a nagy pénzt később, a termékpiramisod csúcsa felé haladó termékeken és szolgáltatásokon fogod realizálni.

image

(Itt éppen Jeff Walker-rel és az Időmilliomos Vállalkozó könyvemmel, amely máig több mint 4.000 példányban kelt el)

Na ezért van óriási szerepe a könyvednek, amely segíti a branded építését és stabil alapot nyújt ahhoz, hogy a könyved olvasóiból, akik elköteleződnek irántad, további vásárlókat tudj generálni a fő termékedre vagy szolgáltatásodra.

Így kérlek ha könyvben gondolkodsz, vagy már van egy könyved, ezen szempontok mentén gondold végig a célod!

Persze a könyvírás nem egyszerű és sok előkészülettel jár. De ha minden könnyen elérhető lenne, akkor már több százezren megcsinálták volna idehaza is 🙂 Ja és persze nem feltétlenül kell írnod a könyvet, de erről majd későbbiekben…

Szóval ez volt az első PJA válaszol tanításom a kérdéseitek alapján, és persze az elkövetkezendő hetekben jó pár hasonló jellegű dologgal fogok készülni.

Még 3 kulisszainfó:

1. Ha szeretnéd hogy a Te kérdésed is megválaszolásra kerüljön egy videótanítás formájában, akkor írd meg nekem ide a blogvideó alá kommentben és én el fogom olvasni és készíteni hozzá egy videótanítást.

2. Ha még nem csatlakoztál a Marketingezz és Gazdagodj, ingyenes videótréning sorozatomhoz, akkor az alábbi linkre kattintva tudod kérni a csatlakozásod:

http://marketingezzesgazdagodj.hu/

Minden héten rövid és azonnal gyakorlatba ültethető tanítással készülök, amelyek a vállalkozásod marketingjét fejlesztik, segítik a listaépítésed és a vevői értékesítést, emellett rávilágítok arra és megoldást mutatok, hogy hol van jelenleg a vállalkozásodban a növekedésed gátló szűk keresztmetszet.

3. Már több mint 200-an beneveztek a szeptember 20-22-én megrendezésre kerülő II. Marketing Akadémia programunkra. Ha úgy gondolod nem vagy elégedett a meglévő üzleti eredményeiddel és érzed hogy képes vagy többre, benned van az ambíció a növekedésre, de nem tudod hogyan vágj neki szisztematikusan, akkor a program ideális számodra:

http://10xmarketing.hu/akademia/

Sok bónusszal és kedvezménnyel is készültem ha most regisztrálsz az Akadémiára.

Egy kiemelkedő 3 napos program vár rád, amelyhez foghatót még itthon garantálom hogy nem éltél át. És persze olyan észak-amerikai előadók is a színpadon lesznek, akik a 0-ról indítva építettek 100 millió dolláros bizniszeket. Rengeteget tudunk tőlük tanulni, én már jó ideje ismerem őket és lenyűgöz az a vállalkozói tapasztalat, amivel rendelkeznek. Ezért kértem fel őket, hogy jöjjenek el hozzánk szeptemberben ÉLŐben és segítsék a hazai vállalkozók fejlődését.

Találkozzunk szeptemberben 🙂

Megosztás

About the Author

​​​2017-ben azt a célt tűztem ki, hogy 2020-ig 100.000 magyar vállalkozóval osztom meg azt a gyakorlatban is kipróbált tudást, amit közel 100 000 dollár befektetésével szereztem meg a világ vezető üzleti és marketing tanácsadóitól.

>