augusztus 23

Hogyan értünk el 110%-os újravásárlási arányt?

Vevőszerző Marketing

0  hozzászólás

Te tudod, hol van a nagy pénz a vállalkozásodban?

Ott pihen a már meglévő vásárlóid zsebében. A vevőszerzés mellett a legjövedelmezőbb fegyvered a vevőmegtartó stratégiád lehet, amivel újravásárlásra ösztönzöd őket.

Az éves tagsági díjas programjainknál mi is mindig meghatározunk egy célszámot, egy minimális százalékot, hány tanítványunk megtartása a cél (persze azon túl, hogy mindenkié…). Arra nem számítottunk, hogy sikerülhet az ideális 100% fölé kerülni, tavaly mégis így történt.

Hogy hogyan?

More...

A Masters Club az értéklépcsőnk legfelső szintje, a legmagasabb szintű tanítványaim csodálatos közössége. Ennek megfelelően ez a legmagasabb értékű programunk, az éves díja most 3,5 millió forint plusz áfa volt. Minden évben, mielőtt véget érne az aktuális „évfolyam”, ők is átesnek egy értékesítési folyamaton, hiszen ez már olyan szintű coaching és mastermind, ami akárhány évig folytatható, nem „fogy el” a tanítás.

Nagyon szoros, összetartó közösségről van szó, magas újravásárlási arányra számítottunk, de az eredmény minket is meglepett:

110% akarta folytatni a programot!

Hogy ez hogyan lehetséges?

Volt olyan, aki később csatlakozott, így a tagsága hónapokkal később járt volna csak le, de már itt jelezte, hogy folytatni szeretné, és be is fizette az éves díjat!


Mit tehetsz azért, hogy Te is hasonlóan jó eredményeket érj el?



1. Nyújts Legendás Élményt!

Mindig szárnyald túl a vevőid elvárásait, és a saját ígéreteidet!


Adj olyan nem várt sütiket, extra tartalmakat és érintéseket, amikre nem számítanak. Például a kiemelt tanítványainknak rendszeresen biztosítunk ingyenes részvételt vagy valamilyen extra kedvezményt a fizetős programjainkra, persze a szerződésben szereplőkön túl.


Mindig új meglepetéseken törjük a fejünket, milyen plusz aprósággal tudnánk mosolyt csalni az arcukra: a legutóbbi személyes programon például a közös bográcsozás mellé mindenki személyre szóló szakácssapkát és -kötényt kapott.

Jól mutatnak, ugye?

2. Vidd sikerre a vevőidet!

Triviálisnak hangzik, de sokan mégsem figyelnek oda: tegyél meg mindent, hogy beváltsd a nagy ígéretedet!


Ne csak az értékesítés előtti és közbeni szakaszra koncentrálj, hanem maradj aktív az értékesítés után is! Gondoskodj róla, hogy valóban megtörténjen a vágyott (és általad megígért!) átalakulás, ne érje csalódás a vevőidet.


Támogasd őket a megvalósításban, segítsd őket, ha elakadnának, és ne feledd: az ő sikerük a Te sikered, és a Te legjobb ajánlóleveled!


3. Ápold a kapcsolataidat, és ismerd meg a vevőidet!

Végezz piackutatásokat, és tartsd aktívan a kapcsolatot!


Ha ismered a vásárlóidat, és naprakész vagy a problémáikkal és eredményeikkel kapcsolatban, nemcsak segíteni tudod őket, de az igényeiknek megfelelő extra szolgáltatásokat, termékeket is létrehozhatsz.


Ne engedd el a kezüket az első értékesítés után! Biztosan tudsz nekik később is olyan értéket adni, ami elősegíti a sikereiket.


+1. Építs közösséget!


Ösztönözd a vevőidet arra, hogy egymással is felvegyék a kapcsolatot. Szervezhetsz nekik találkozót, csinálhatsz zárt Facebook csoportot vagy What’sApp beszélgetést. A lényeg, hogy kommunikálni tudjanak egymással, érezzék, hogy itt tartoznak valahová.


Ha a terméked köré épül a közösség, garantált a közös érdeklődés, rengeteget tanulhatnak egymástól is a vevőid. Így már nemcsak a „cuccod” következő szintje, hanem a körhöz tartozás is maradásra motiválja őket.

A legtöbb vállalkozó csak a vevőszerzésre koncentrál és a kampányaira, de amikor megtörténik az értékesítés, elengedi a vevői kezét. Pedig megfelelő stratégiával elérheted, hogy újra meg újra vásároljanak Tőled, és kitartsanak melletted akár a mostani hasonló, bizonytalan helyzetben is.

További bevált vevőmegtartó tippekért gyere el 2020. szeptember 14-én,

és tanulj élőben

a PJA Marketing Akadémián!

ÚJ, kipróbált, "covidbiztos" vevőszerző és értékesítési stratégiák és tippek!

Ha tetszett ez a blogbejegyzés, oszd meg ismerőseiddel, ha kérdésed van, akkor pedig írd ide hozzászólásban!

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

A szerzőről:

Pongor-Juhász Attila

​​​2017-ben azt a célt tűztem ki, hogy 2020-ig 100.000 magyar vállalkozóval osztom meg azt a gyakorlatban is kipróbált tudást, amit közel 100 000 dollár befektetésével szereztem meg a világ vezető üzleti és marketing tanácsadóitól.

Tanulj - Szórakozz - Profitálj

Online tematikus tudástár kisvállalkozóknak. Tanuld magad sikeres vállalkozóvá! Bevételnövelő technikák, időt felszabadító tréningek. Egyszerűen, érthetően, vállalkozói nyelven.

>