Hogyan kerülj közelebb az ügyfeleidhez?

Vannak helyek, ahova imádok járni. Nem régen, az egyik kedvenc helyemen alig ültem le, máris mondták: Attila, a séf valami pazar steak-et szerzett a piacról ma reggel. Mivel foglaltál asztalt, félretettünk neked egy szeletet, mert tudtuk, hogy imádni fogod. Majdnem leestem a székről.  

Biztos neked is vannak olyan kedvenc üzleteid, éttermeid, ahova szívesen visszajársz hasonló okból.

Érdekel, hogy valósítható meg ez az online térben? Hogyan ismerheted úgy az ügyfeleidet, mint egy vérbeli vendéglátós, és adhatsz nekik olyan kiszolgálást, amiért boldogan visszajárnak?

Erről írok mai blogbejegyzésemben.

Tavaly ilyenkor már javában tartott a GDPR láz. Lázasan küzdöttünk a listáink minden tagjáért. Nekünk 6500 fő maradt meg május 25. után a 23.000-es listából. Alig az egynegyede.

Ilyenkor kardjába dől a vállalkozó. Mi nem ezt tettük. Tudod, citromból limonádé!!!

Azok az emberek, akik vették a fáradtságot, hogy megerősítsék, kíváncsiak ránk, tényleg kötődnek hozzánk. Ők a kemény mag, akikre tényleg lehet számítani. Ebben hittünk, és nem szomorkodtunk sokáig.  

Felgyűrtük az ingujjat…

…és ma már ott tartunk, hogy a napokban újra elértük a 10.000-es lista létszámot. És jobb listánk van, mint valaha!

Persze ehhez kellett majdnem egy év, sok-sok hasznos tartalom, a tavalyi Marketing Akadémia, 650 fős Évindító Edzőtábor, Önjáró Vállalkozás Edzőtábor…

Új, lelkes érdeklődők és a kemény mag együtt! Imádjuk őket!

Kisvállalkozók, akik keresik a lehetőségeket, hogyan tudnak több érdeklődőre, vevőre szert tenni. Akiknek van valamilyen elakadása a vállalkozásban, amihez megoldást keresnek.

Nekik akarunk a csapatommal hasznos tudást, támogatást adni, és az elmúlt évben egyre inkább látszik, hogy alakul ez a fókusz.

Sokan figyelnek ránk, és ez nagy öröm, mert ugye ez volt a célom.

Magyar nyelven tanítani a magyar kis és középvállalkozásoknak azokat a megoldásokat, ami az amerikaiaknak már beváltak. Megmutatni a vállalkozói szabadság felé vezető utat, ami – bár sokan mondják, hogy lehetetlen – igenis elérhető!

Aztán most februárban rájöttem valamire

Egy fontos dologra, ami veled is biztos előfordul, ha már van egy csapatod, és nem vagy ott napi szinten a frontvonalban.

Szóval rájöttem, hogy az elmúlt évben, azzal, hogy lett egy stabil és nagyon lelkes csapatom, én a szinte kizárólag az Elit Coaching és a Masters Clubos csapatokkal töltöttem időt.

Imádok velük dolgozni. Nagy léptekben haladni. De, bármennyire is imádom őket, velük nem teljes a kép. Szóval úgy döntöttem, kidolgozok egy akciótervet, amivel megismerhetlek Téged, és azt a több mint 10.000 követőmet, akikkel nem találkozom rendszeresen személyesen.

  1. lépés – mini piackutatás
  2. lépés – kétheti kérdez-felelek LIVE a FB-on
  3. lépés – negyedévente 1 órás üzleti ebéd 5 jelentkezővel

 

Ezek a találkozások segítenek abban, hogy minél jobban megismerjelek, és olyan új tananyagokat, videókat, könyveket tudjak hozni neked, amivel valóban segíteni tudlak téged a fejlődésben.

A piackutatásommal bizonyára már találkoztál.

Ezt elemezve a csapatom létrehozott tudásanyag csoportokat, amit csak azoknak küldünk, akiket az valóban érdekel. Ha szeretnéd ezeket a személyre szóló hasznos anyagokat kapni ezután, kattints ide.

Az ebéd meghívásommal biztos szintén találkoztál már.

Hatalmas öröm volt, hogy több mint 160-an jelentkeztek. Belőlük választom ki az első 5 vendéget, akiket a munkatársaim hamarosan értesítenek.

Már biztos rengeteg ötlet mocorog a fejedben, hogyan lehetne ezt az Te vállalkozásodra alkalmazni.

Első lépésként segítek neked egy letölthető puskával, amiben megtalálod annak a minikutatásnak a kérdéseit, amivel gyorsan és egyszerűen szerezheted meg a legfontosabb információkat érdeklődőidről.

Alakítsd a saját vállalkozásodra, és használd a megszerzett információkat arra, hogy azt és úgy tudd nyújtani az ügyfeleidnek, amire ők valóban vágynak.

Vizsgáld meg azt is, hogyan szervezhetsz offline találkozókat!

Én a negyedévi ebédeken kívül májusban szervezek egy VIP vállalkozói bulit is. Itt a kapcsolatépítés, a felszabadult beszélgetés és a szórakozás kapja a fókuszt.

Nálad milyen klubtalálkozó, workshop, nyílt nap lehetne, amivel szó szerint közelebb kerülnek hozzád a vásárlóid? Írj össze most legalább 5 ötletet!

És a LIVE.

Sokan félnek tőle, érthetően. Bevallom őszintén, nekem sem a kedvencem.

Sokkal jobban szeretek csillogó szempárokba nézni, mint egy fénylő optikába, de leküzdöm. Mert tudom, hogy az optika mögött ott van a Te, és a többiek csillogó szeme, és, ha nem küzdöm le a rossz érzésem, nem jut el hozzád, amit át szeretnék adni.

Nem kell azonnal tökéletesnek lenned!

Lehet bakizni (én is szoktam), lehet mondatokat újrakezdeni (én is szoktam), lehet, jó nagyokat nevetni azon, ha elmegy a kép, késik a hang, vagy bármi olyan technikai bénázás van, ami előfordul…én is szoktam.

A lényeg, hogy kezd el, és csináld! És bele fogsz jönni!

Használod már valamelyik lépést? Írd meg kommentben, hogy vált be?

Van további ötleted? Örömmel veszem, ha megosztod, juttassuk el, a többekhez is a már működő módszereket!

Köszönöm, hogy itt vagy, olvasol, és beszélünk róla, hogyan lehet olyan vállalkozásunk, ami azt adja nekünk, amit igazán akarunk!

 

Megosztás

About the Author

​​​2017-ben azt a célt tűztem ki, hogy 2020-ig 100.000 magyar vállalkozóval osztom meg azt a gyakorlatban is kipróbált tudást, amit közel 100 000 dollár befektetésével szereztem meg a világ vezető üzleti és marketing tanácsadóitól.

>