május 26

Hogyan lettem véleményvezér – Mi a titkom és hogyan tudod lemásolni?

Vevőszerző Marketing

0  hozzászólás

Hogyan szerezhetsz rengeteg új követőt, és hogyan építhetsz belőlük stabil, lojális közösséget? 

Néhány nappal ezelőtt, a legújabb kampányunkra készülve váratlan, de annál kellemesebb meglepetés ért minket. 

Azt tudtuk és tapasztaltuk, hogy a koronavírus által kiváltott helyzet a vállalkozók körében felerősítette  a szakmai támpontok és a hiteles példák iránti igényt. Most a Datalyze csapata megvizsgálta, kik a legnépszerűbb, legaktívabb közösséggel rendelkező szakmai "influencerek". 

És mi az, aminek úgy megörültünk?

More...

Először is, nézzük, mit vizsgáltak pontosan, mi az az influenszer vagy még kevésbé magyarosan influencer? 

Egy szóval véleményvezér. Vagyis olyan személy, aki képes befolyásolni más emberek véleményét. Jellemzően a közösségi oldalakon sok követővel rendelkező embereket hívjuk így, akik lojális, az ő véleményükre sokat adó közösséget alakítottak ki maguk vagy a márkájuk köré.

Én sosem neveztem magam influenszernek, tulajdonképpen sosem gondoltam bele, hogy amit csinálok, az megfelel a fenti leírásnak.

Mégis felkerültünk a listára, nem is akármilyen eredménnyel!

Közel 86 ezer olyan Facebook felhasználó szokásait vizsgálták, akik érdeklődnek a vállalkozói témák iránt, és összesen 186 oldal és csoport került fel a teljes listára.

2020 első 4 hónapjának adatai alapján a megtisztelő 8. helyezést értük el!

Mindezt úgy, hogy - mint mondtam - nem ez volt a tudatos cél.


Ahogy a munkatársaimmal elmélkedtünk:

"Mi lenne, ha kifejezetten erre törekednénk? Mi lenne, ha tudatosan tennénk azért, hogy sikeres influenszerek legyünk?"


Ugyanaz a kimutatás, de más megközelítés. A Datalyze csapata azt is megnézte, hogy ebben a kritikus időszakban melyik közösségek növekedtek a legnagyobb arányban.

A Facebook oldalam bekerült az első 10 Top növekedő közé, az Imádok Vállalkozni Facebook csoport pedig dobogós 3. helyezett lett a Feltörekvő csoportok mezőnyében!


Nagyon büszke vagyok mindenkire, aki követi az oldalt és/vagy a csoportot, mert a csatlakozás minden esetben azt jelenti, hogy újabb vállalkozó kötelezte el magát a fejlődés, a változás mellett!

Az is kiderült, hogy az e-commerce, vagyis internetes kereskedelem felé affinitást mutató szereplők körében is 8. helyezést értünk el!

Ez különösen kellemes meglepetés, hiszen a Webshop külön Facebook oldallal rendelkezik, a főoldalunkon nem ez az elsődleges kommunikációs cél.


Minek köszönhetők ezek az eredmények, ha nem volt célunk az "influenszerkedés"?


A kulcs: a Szív Alapú Marketing.
Hogy mi ez, és hol találod meg a titkait?


A BizniszFlixben egy helyre gyűjtöttük, és gyűjtjük folyamatosan az általunk is használt stratégiák legjavát!


Amit a képen látsz, csak egy apró szelete annak a szerteágazó tudásnak, amit megtalálsz a BizniszFlix Tudástárában.

  • Ha érdekel az edutainment, vagyis a szórakoztatva tanításunk kipróbált és bevált kommunikációs terve...
  • Ha szeretnél olyan meggyőzően kommunikálni, mint a legnépszerűbb véleményvezérek...
  • Ha jól jönne egy folyamatosan növekvő érdeklődőlista...
  • Ha meg akarod sokszorozni a vevőid számát...

Itt megtalálsz mindent, amire szükséged lehet a fejlődéshez!

Azonnal alkalmazható, gyakorlati tudást kapsz, az általunk kipróbált és sikerrel alkalmazott módszereket,  és nemcsak a marketing és értékesítés területéről.

Legyen szó időgazdálkodásról, vállalkozói sikerszokásokról, munkatárs kiválasztásról, szervezetfejlesztésről, pénzügyekről vagy épp a munka-magánélet egyensúlyról, mindent megkapsz, hogy végre ne csak a bizniszedet imádd, hanem azt is, AHOGYAN csinálod!

 Veled is előfordult már, hogy imádod a bizniszed, de utálod ahogyan csinálod?

Van heti kevesebb mint 30 perced, hogy VÁLTOZTASS?

Kipróbált és azonnal alkalmazható taktikák várnak rád a BizniszFlix-ben!


Ha tetszett ez a blogbejegyzés, oszd meg ismerőseiddel, ha kérdésed van, akkor pedig írd ide hozzászólásban!

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

A szerzőről:

Pongor-Juhász Attila

​​​2017-ben azt a célt tűztem ki, hogy 2020-ig 100.000 magyar vállalkozóval osztom meg azt a gyakorlatban is kipróbált tudást, amit közel 100 000 dollár befektetésével szereztem meg a világ vezető üzleti és marketing tanácsadóitól.

Tanulj - Szórakozz - Profitálj

Online tematikus tudástár kisvállalkozóknak. Tanuld magad sikeres vállalkozóvá! Bevételnövelő technikák, időt felszabadító tréningek. Egyszerűen, érthetően, vállalkozói nyelven.

>