Hogyan növeld a vállalkozásod forgalmát?

Ismerd meg Gál Kristófot, online marketing szakértőt, aki a vállalkozásod forgalmának növelését segíti! Sőt, extra bónuszokkal is készült Neked:

http://www.klikkmarketing.hu/pongor

Olvass tovább, kíváncsi vagyok a véleményedre! ↓

Kristófot már 6-7 évesen érdekelte a programozás, a középiskolában már focis menedzserprogramot készített, ami hamar az iskolai számítástechnika-terem legkedveltebb játéka lett. Állítása szerint voltak nála jobb programozók, de az igazi értéke az volt, hogy felhasználóbarátabb programokat írt, mint ők.

Főiskolás korában rendszergazdaként elkezdett dolgozni a legnagyobb magyar szállodaláncnál, és beletanult az Oracle nevű vállalatirányítási rendszer használatába. Ez idő alatt például belső intranet rendszert készített, amit a munkatársak éveken keresztül alkalmaztak is.

Közben megtanulta a weblap-készítés fortélyait, és ezen ismeretekkel 23 évesen elindította a Primo Design nevű cégét még a munka mellett. 2006 nyarán feladta az állását, és kizárólag a vállalkozásra kezdett összpontosítani. Az első években évről-évre triplázta az árbevételét.

2009-ben vette fel az első munkatársát, aki az adminisztrációs feladatokban tudott neki segíteni, de közben azt is eldöntötte, hogy mivel a weblapkészítés túl komplex, onnantól az AdWords-re összpontosít. Ebben óriási potenciált látott, tananyagokat, előadásokat készített belőle.

2010-ben átnevezte a cégét KlikkMarketingre, és egy gyors döntéssel felvette az első (szakmai) munkatársát. 2012-tól mostanáig megcsinálta a 10X-et. Ez idő alatt 3-ról 16-ra növelte a munkatársai, és 20-ról 200-ra a vevői számát, illetve 100 millióra a bevételét.

Kristóf cége azzal foglalkozik, hogy az ügyfeleinek megmutatja, hogy az online csatornák felhasználásával, hogyan tudnak vevőt szerezni és növekedni.

A sikertitkának a szakmai hozzáértését és az ügyfelekkel való bánásmódot tartja. Mindemellett a sikerében óriási szerepe van a rendszeres önfejlesztésnek – tanul többek között Jeff Walker-től és Ryan Deiss-tól, de HR és pénzügyi témákban is – ráadásul céges könyvtárt is létrehozott, hogy a kollégái is tudjanak fejlődni.

Kristóf legvadabb kitűzött és megvalósított célja az volt, hogy kilépett a nyilvánosság elé előadóként. A következő gyomorszorító megpróbáltatás is ezzel kapcsolatos: egy nagylétszámú rendezvény megszervezése.

Azért imád vállalkozni, mert így azt csinálhatja, amit akar, és hatással tud lenni a környezetére.

A legfontosabb 3 vállalkozói készségnek a (1) kitartást, a (2) jövőbe látás képességét, és a (3) munkatársakkal való bánásmódot tartja.

A gyermekének azt az üzenetet hagyná, hogy éljen úgy, ahogy és amit helyesnek gondol.

Kedves Olvasó!
Kristóf készített számodra egy aloldalt, amit a http://www.klikkmarketing.hu/pongor címről érhetsz el. Itt egy korábban nem publikált tanítását ismerheted meg, köszönetképpen azért, hogy végignézted a vele készített interjút.

Megosztás

About the Author

​​​2017-ben azt a célt tűztem ki, hogy 2020-ig 100.000 magyar vállalkozóval osztom meg azt a gyakorlatban is kipróbált tudást, amit közel 100 000 dollár befektetésével szereztem meg a világ vezető üzleti és marketing tanácsadóitól.

>