augusztus 15

Hogyan szerezz vevőket ebben a bizonytalan helyzetben is?

Vevőszerző Marketing

0  hozzászólás

Hogyan szerezz új vevőket, és hogyan értékesíts egy olyan bizonytalan helyzetben, amikor nemcsak a személyes jelenlét vált szinte lehetetlenné, hanem a vásárlókedv is megcsappant?

Elárulom, mit csináltunk mi a karantén alatt, hogyan bonyolítottuk le a változások ellenére az egyik fő idei kampányunkat, és mi az a 3 legfőbb tipp, amit Te is alkalmazni tudsz a vállalkozásodban!

More...

Idén márciusban valami olyasmi történt, amire talán senki nem készült, nem is készülhetett fel igazán. Szinte egyik napról a másikra teljesen bezárkóztunk, a személyes kontakt megszűnt, és mindenki elbizonytalanodott a jövővel kapcsolatban. Sok vállalkozónak nemcsak a 2020-as üzleti terveit kellett elengednie, komoly változtatásokra kényszerült, mivel a vevők is megfontoltabban nyitották ki a pénztárcájukat.

Hogy mit csináltunk mi ebben a helyzetben?

Lebonyolítottuk az idei egyik fő kampányunkat!

Már tavaly novemberben elhatároztuk, hogy létrehozzuk a BizniszFlixet, egy online vállalkozói tudástárat. Január-februárban meg is történt az előértékesítés, és májusra terveztük a fő kampányunkat. Aztán megjelent a Covid, és jött a karantén.

Mindenki hirtelen „digitalizálódott”, és az online térbe költözött, ami egy hasonló terméknél még nem várt haszon is lehet. Azonban bizonytalanná vált a jövő, és az emberek sokkal óvatosabbak lettek, visszafogták a kiadásaikat.

Hogyan tudtunk végül mégis értékesíteni, és 340 fővel elindítani a BizniszFlixet?


Nézzük, a 3 legjobb tippet, amit elleshetsz!


1. Webinár értékesítés

Az üzleti modellünk úgy épül fel, hogy az igazán nagy kampányaink alapja mindig egy élő, személyes rendezvény. Ez az erősségünk, az egyik unikum kompetenciánk, így tudunk leghatékonyabban értékesíteni. Ez azonban lehetetlenné vált a karantén miatt, és új megoldást kellett találnunk. Így született meg a BizniszFlix Maraton, egy végül 7 és fél órás (!) maratoni webinár, magyar és külföldi szakértőkkel és rengeteg tanítással.


Nem a BizniszFlixet értékesítettük, hanem a webinárra gyűjtöttünk feliratkozókat, összesen közel 3000 főt. Egy technikai hiba ellenére is 1500 fővel indult az esemény, és itt tettem meg először a BizniszFlix ajánlatot, csak ezután indult a másfél hetes direkt kampányunk.


Tehát, a tanulság: vágj bele Te is nyugodtan!

Elegendő egy zoom fiók – és persze egy stabil szerver, ami elbírja a látogatóidat. 🙂 Adj valamilyen ingyenes, de mindenképp hasznos értéket a nézőidnek, reagálj az aktuális problémáikra. Ezután felajánlhatod nekik a termékedet, ami majd megoldja ezeket a problémákat.


2. Aktív kapcsolattartás

Rengeteget telefonáltunk. Felhívtuk az összes belső tanítványunkat, támogattuk, bátorítottuk őket, amikor szükségük volt rá, segítettünk az elakadásaikban. A Facebook csoportjainkban is megnőtt az aktivitás, arra törekedtünk, hogy minden problémára reagáljunk.


Azt javaslom, ezt ne csak a válságos időkben alkalmazd. Tarts aktívan a kapcsolatot a legjobb vevőiddel, legyél tisztában az aktuális helyzetükkel. Ápold a kapcsolataidat, mert ez az egyik dolog, amit a konkurenciád nem tud lemásolni: azt az időt és energiát, amit a vevőiddel kialakított kapcsolataidra fordítasz.


3. A "KrízisFlix"

Létrehoztunk egy új csalianyagot, amit a tanítványainknak automatikusan a rendelkezésére bocsátottunk. Egy olyan útmutatót, ami a válság idején azonnal alkalmazható, gyakorlati tanácsokat adott: mit tegyél a lelki egyensúlyodért, hogyan hidald át a technikai nehézségeket, hogyan tartsd meg a vevőidet, és persze értékesítési tippeket.


Hozz létre olyan ingyenes dolgot, ami valódi értéket képvisel, és a vevőid pillanatnyi (és jövőbeni!) gondjait képes megoldani. Hallgasd meg őket, tudd meg, mik a legnagyobb frusztrációik, és adj azokra megoldást! Ezáltal bizalmat építesz, és ápolod az oly fontos kapcsolataidat.

Hidd el, nem felejtik el, ki segítette át őket a nehéz helyzeteken, meghálálják majd a törődést!


Alkalmazd ezeket Te is, válsághelyzetben, de azon kívül is, így a váratlan nehézségek nem dönthetnek le a lábadról.

Ha pedig még több „covidbiztos” vevőszerző és vevőmegtartó tippre van szükséged, gyere el

2020. szeptember 14-én

a PJA Marketing Akadémiára!

Elhozzuk Neked azokat az általunk és tanítványaink által már sokszorosan kipróbált stratégiákat, amikkel győztesen kerülhetsz ki a legváratlanabb helyzetekből is!

ÚJ, kipróbált, "covidbiztos" vevőszerző és értékesítési stratégiák és tippek!

Ha tetszett ez a blogbejegyzés, oszd meg ismerőseiddel, ha kérdésed van, akkor pedig írd ide hozzászólásban!

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

A szerzőről:

Pongor-Juhász Attila

​​​2017-ben azt a célt tűztem ki, hogy 2020-ig 100.000 magyar vállalkozóval osztom meg azt a gyakorlatban is kipróbált tudást, amit közel 100 000 dollár befektetésével szereztem meg a világ vezető üzleti és marketing tanácsadóitól.

>