Hogyan szerezzünk vidám vevőket, avagy a Nagy Tojásvadászat

Ha van a családodban kisgyerek, bizonyára nálatok se marad ki a hétvégi programból a tojásvadászat.

Egyszerű, mégis nagyszerű szórakozás, amivel még a kiskamaszokat is simán ki lehet robbantani a konzoljátékok, meg az okostelefon elől.

 Hogy tudod ezt a gyerekjátékot felhasználni a vevőszerzésedben?

Erről mesélek neked mai rövid blogbejegyzésemben.

Az angolban az Easter Egg – húsvéti tojás – egy elrejtett viccre, üzenetre utal. Nagyjából a 70-es években kezdték el használni filmekben, videójátékokban, programokban.

Legendás élmény, több visszatérő vevő

Célja, hogy a felhasználók különleges élményt, extra lehetőségeket kapjanak.

Jutalmazó hatása, akár a bokorban rejtett csokitojásé, kettős, hiszen nem csak maga a cucc, a hozzá vezető út is szórakoztató.

Rengeteg ikonikus játékban, programban rejtettek el húsvéti tojásokat, az Apple-nél annyira belejöttek, hogy Steve Jobs, miután egy kitérő után visszatért a céghez, le is tiltotta őket.

Ha most azt mondod, te nem szoktál videójátékozni, akkor is szinte biztos, hogy találkoztál már ilyen digitális húsvéti tojással: a Google rendszeresen fejleszt apró játékokat, vicces videókat, amiket különleges napokon helyez el a google.com-on.

Illetve rengetegszer használják legendásabb gondolkodású, nem feltétlenül giga méretű vállalatok a 404-es oldalaiknál, vagyis akkor, ha épp valaki egy nem található oldalra fut ki.

A marketingben a keresés is szerepet kaphat, hiszen, ahogy fentebb írtam, ezzel növelhető az élmény.

Sokkal nagyobb hatást érhetsz el mondjuk egy kedvezménykupon esetén, ha nem szimplán odaadod, hanem, valamilyen játékos módon megkeresteted… az emberek sokkal jobban értékelik azt, amiért megdolgoztatod őket, és a kapcsolat is mélyül a közös élmény hatására. Jobban fognak emlékezni rád.

A keresgélés nem csak az élmény, miatt lehet amúgy értékesítés támogató.

Gondolj csak bele, ha ráereszted az ügyfeleidet az oldaladra, hogy keressék meg az elrejtett INGYEN házhoz szállítást kínáló kupont, keresés közben számos olyan termékeddel is találkozhatnak, amit alapból nem néztek volna meg, és ki tudja, lehet, be is dobnak egyet a kosárba.

 

A 21. század embere már nem csak a cuccot akarja.

Sőt! A 21. századi ember, szórakozást, élményt, mi több, különleges élményeket keres. Imádja, ha valami nem a megszokott, unalmas módon történik, és igen, a 21. századi ember imád játszani.

Imádja a meglepetést, azt, ha különleges lehet, és, ha lehetőséget adsz neki arra, hogy sikerélménye legyen.

Bár a húsvét hamarosan elmúlik, a húsvéti tojásvadásvadászat gondolatvilágára épülő élményelemeket, vagy marketing akciókat bármikor használhatod a vállalkozásodban, amivel rengeteg mosolygós percet szerzel az ügyfeleidnek, magadnak pedig, de ezt már úgyis tudod!

És persze nem is én lennék, ha ezt a módszert nem ültettem volna át a gyakorlatba.

Most Te is kipróbálhatod, méghozzá a Pongor Publishing webáruházában!

A csapatom 3 kuponkódot rejtett el az oldalban.

Amikkel 10-15-20% kedvezményt kaphatsz az általunk kiadott könyvek árából 2019.04.30-ig.  

Nézz körbe az oldalon!

Bármi furcsát, meglepőt, vicceset, nem odaillőt látsz, gyanakodj, hogy jó nyomon jársz!

Ha pedig megvan a kód, szedd tele a húsvéti kosarad a könyveinkkel, és használd a kedvezményed!

Szóval tojásvadászatra fel!

Ha pedig meg akarod tudni, kinek, mit és hol kell ahhoz kommunikálni, hogy azok az érdeklődők érkezzenek hozzád, akik valóban a Te cuccodra vadásznak, iratkozz fel INGYENES 4 részes kisvállalati vevőszerző mesterkurzusomra!

Lépésről lépésre útmutatót adok neked a kisvállalkozói vevőszerzéshez.

Vadászd le most az egyik helyet rá!

 

Megosztás

About the Author

​​​2017-ben azt a célt tűztem ki, hogy 2020-ig 100.000 magyar vállalkozóval osztom meg azt a gyakorlatban is kipróbált tudást, amit közel 100 000 dollár befektetésével szereztem meg a világ vezető üzleti és marketing tanácsadóitól.

>