Interjú Csepregi Balázzsal

Csepregi Balázs előadást tartott Elit Coaching csapatomnak, hát kaptam az alkalmon és meginterjúvoltam. Tudd meg te is, hogyan építette fel világszínvonalú marketingautomatizáló szoftverét, ismerd meg az embert a Mailmaster mögött!

A videóblog megtekintéséhez, az oktató anyagok letöltéséhez és kommenteléshez, kattints ide!

Hallgasd meg a blogvideót Mp3-ban is!

→→Itt eléred az interjú-esettanulmányokat!←←

 

Összegzés

Engedd meg, hogy bemutassam neked a Marketing Szoftverek társtulajdonosát, kedves barátomat, Csepregi Balázst!

Neki és Schlingloff Sándornak köszönhetem online marketig tudásom alapját. 2006 környékén ismertem meg és a mai napig stratégiai partnerek vagyunk.

Amit imádok benne, hogy mániákus önfejlesztő, mint én, állandóan képzi magát. Egy olyan vállalkozást épített fel és működtet üzlettársával, ami nekem is, és Elit Coaching tanítványaimnak is fantasztikus segítséget nyújt az online marketing automatizálásában, működtetésében.

 

Pongor-Juhász Attila: Balázs, kérlek, mutasd be magad!

Csepregi Balázs: Elektronikai szakközépiskolába jártam, ami segített abban, hogy rájöjjek a technikai érdeklődésem megvan, hobbi szinten szívesen is foglalkozok vele, azonban munkaként nem ezzel az iránnyal akarok foglalkozni.

17 évesen, imádtam vezetni, és hogy a benzint finanszírozni tudjam, a ’90-es évek elején elkezdtem az Amwaynél dolgozni. Az önfejlesztés egyértelműen innen jön, a havi egy könyv ott alap. Utána átmentem banki területre hagyományos értékesítőnek, a Citibank telemarketing osztályára kerültem. Ott már volt rutinom, a csoportvezetőnek annál kevesebb.

Én magam lepődtem meg legjobban, mennyit kerestem, és nagyon élveztem, hogy egyrészről nagyon jó rendszer volt mögöttem, másrészről minden szót, mondatot tökélyre lehetett fejleszteni, folyamatosan lehetett optimalizálni a technikát. Utána átmentem személyes értékesítőnek, ahol lett egy hihetetlen jó mentorom.

’99-ben elmentünk Amerikába 25 napra pihenni, és kinyílt előttem a világ. Tizenvalahány vállalkozási ötletet írtunk össze, egyet meg is valósítottunk – képeslapok motivációs idézetekkel. Az egyetlen probléma az volt, hogy semmihez nem értettem ezzel kapcsolatban. Hát megtanultam. Hatalmas sikere volt, de azt egyből láttuk, hogy ha a bolti árának a háromszorosáért adjuk is el, akkor is olyan sokat kell ebből eladni, hogy ebből soha nem fogok meggazdagodni. De élveztük.

Egyszercsak egy barátom festményeit fel kellett töltenünk a weboldalunkra, el is adtuk őket. Összenéztünk: Wow, internetkereskedelem! Körülbelül ennyit értettem. Úgyhogy csináltunk egy online művészeti gallériát, ami nagyon sikeresen működött. Ekkor lettünk a Marketing Szoftverek első ügyfele, Schlingloff Sanyi és Khauth Gyuri rakták össze. De Sanyi akkor már ment el az oktatás felé, Gyuri meg inkább a technológia felé, ugye mi voltunk az első fizető ügyfél, elkezdtük használni és éjjel-nappal Gyurit hívogattam. Egy ponton rájöttem, hogy úgy néz ki nem is lesz több fizető ügyfele a cégnek, mert nem volt erre egy kitalált konstrukció, de én annyira akartam, hogy kikényszerítettem belőlük, adjanak ajánlatot nekem, majd Gyurinak felajánlottam a segítségemet.

Ugye én inkább értékesítési beállítottságú vagyok, Gyuri inkább technika, mi lenne, ha együtt csinálnánk? 2003-ban bevett a projektbe, és első lépésként összeraktuk a pénzügyi és értékesítési részét, június 16-án pedig elindultunk.

PJA: Mi is ez a Mailmaster?
CSB: Eredetileg hírlevélküldőnek indult, csak ott volt Schlingloff Sanyi, akinek mindig volt egy ötlete. Meg még egy. Meg még egy. Gyurinak meg az a beállítottsága, hogy „Végülis ezt meg lehet csinálni.” Úgyhogy Sanyinak mindig volt még egy ötlete, a Gyuri meg mindig azt mondta, hogy végülis ezt meg lehet csinálni.

Kifejlődött egy komplett marketing és értékesítés automatizáló és támogató rendszer, amit leginkább a moduljai alapján lehetne elemezni, mert benne van az email marketing, az automatizálás, értékesítés – ecommerce modul, CRM modul – személyes értékesítés, többcsatornás kommunikáció – sms, DM, és ott van az ügyfélszolgálati modul is. Egy eszköz, ami forradalmasítja a marketinget a cégek életében, sokszáz ügyfelünk használja, és nélkülözhetetlen részét képezi fejlődésüknek. Minden, ami marketing mérhetővé, automatizáltá és élvezetessé tehető.

PJA: Balázs, te miért imádsz vállalkozni?
CSB: Először is, egy ponton be kellett látnom, hogy nem vagyok alkalmazható. Eredetileg ezért kezdtem el. Aztán találkoztam egy gondolattal, egy idézettel:

„A siker azt jelenti, hogy reggel felébredsz, nem számít, ki vagy, milyen idős vagy, és azzal a boldogító tudattal kelsz fel az ágyadból, hogy odakint olyasvalami vár rád, amit nagyon szeretsz csinálni, amiben őszintén hiszel, amiben jó vagy, valami, ami célként vonz és türelmetlenül várod, hogy ma ismét a közelébe kerülj.”

És igazából, én csak találtam egy ilyet: Online marketing. Rendkívül szórakoztató, rendkívül élvezetes. És a Mailmaster ehhez egy olyan eszköz, ami által felszabadítjuk a vállalkozókat.  

Megosztás

About the Author

​​​2017-ben azt a célt tűztem ki, hogy 2020-ig 100.000 magyar vállalkozóval osztom meg azt a gyakorlatban is kipróbált tudást, amit közel 100 000 dollár befektetésével szereztem meg a világ vezető üzleti és marketing tanácsadóitól.

>