Minden vállalkozói marketinges tevékenységnek van egy kiinduló pontja. Egy témakör, amit sajnos sokan elfelejtenek alkalmazni, pedig sokszor ez az alapvető sikere a marketing kampányainknak!

Olvass tovább, kíváncsi vagyok a véleményedre! ↓

Ez pedig nem más mint a piackutatás!

A
kollégáimmal minden évben szisztematikusan végzünk el egy teljes körű
piackutatást, és a válaszok fényében alakítjuk ki új
termékfejlesztéseinket és az egyedi ajánlatainkat!

Azonban az sem mindegy, milyen kérdéseket teszel fel a potenciális célközönségednek!

Az én kedvenc kérdéseim:

1. Mit akarsz jövőre üzleti és magánéleti eredményként elérni, mi az idei célod?

2. Mit gondolsz, mire van szükséged ahhoz, hogy megduplázd az idei vállalkozói eredményeid?

3. Milyen stratégiákat próbáltál már ki hogy növeld a bizniszed? Mi működött és mi nem?

4. Mi az ami a legjobban visszatart Téged a megvalósításban?

Ha a megfelelő kérdéseket teszed fel nekik mi lesz az eredmény?

Fantasztikus és jövőbeli bevételeid és eredményeid alapja! Mindent elárulnak a célközönséged problémájáról!

Ha egy dolgot megfogadsz:

1. Még idén csinálsz egy piackutatást!

2. Kiértékeled a válaszokat

3. Ez alapján készítesz egy akciótervet jövő évi termékfejlesztéseidre!

Te milyen típusú piackutatást szoktál végezni?

Kíváncsi vagyok a tapasztalataidra, kérlek oszd meg velem, hadd tanuljunk egymástól!

Megosztás

About the Author

​​​2017-ben azt a célt tűztem ki, hogy 2020-ig 100.000 magyar vállalkozóval osztom meg azt a gyakorlatban is kipróbált tudást, amit közel 100 000 dollár befektetésével szereztem meg a világ vezető üzleti és marketing tanácsadóitól.

>