Mit tegyél, hogy megállíthatatlanul HASÍTS a maradék 3 hónapban?

Kevesebb, mint 3 hónapod van, hogy dolgozz rajta. Nem sok idő, de semmi sem lehetetlen. A lényeg, hogy tudod meghatározni a megfelelő célt, és kezdj bele rögtön a megvalósításra.

Egyszerű? Az! Mégis, a legtöbben nem csinálják meg.

Én év elején elterveztem, hogy 2019-ben az eddigi legjobb Marketing Akadémiát szervezem meg a tanítványaimnak.

Én már most tudom, hogy ez a rengeteg tervezés és munka megérte.

Hiszen a tavalyi rendezvény után is annyi sikersztorit hallottunk, ami még engem is meglepett!

Erre most rá fogok tenni egy lapáttal!

A mai tanítást is az Akadémiáról választottam. Nézd meg a videót, és hozd ki Te is a legtöbbet az elkövetkező 3 hónapodból!

Először NEM hittünk a piackutatásunknak…

Nem tudom elégszer felidézni ezt a számot. 90%. Ennyien nyilatkozták azt piackutatásainkon (igen, többet is csináltunk, mert nem hittük el), hogy nem elégedettek vállalkozásuk teljesítményével.

Ez egy borzasztó rossz arány! Pláne, hogy a legtöbben a reményt is feladták, hogy kikerüljenek innen.

Elfogadták, hogy mint egy betegséggel, a vállalkozás fájdalmával is együtt kell éljenek.

Pedig ez nem igaz!

Én például ezért hoztam létre az Imádok Vállalkozni közösséget.

Hogy megtanítsam azokat a technikákat, amivel, ha tenni akarsz, kimászhatsz a gödörből.

Persze akarnod kell.

Mert ugye hiába lógatom be a kötelet a gödörbe, ha nem kapaszkodsz bele és kezdesz el mászni.

De Te elkezdesz, igaz?

Megszokások VS előrelépés

Ha belekapaszkodtál a kötélbe, remek. Megvan a célod. Látod, és mész felé lelkesen. Az elején legalábbis.

Aztán fáradni kezdesz.

Töri a kezed a kötél.

És még messze a gödör teteje.

Ha elengednéd a kötelet, talán nem is esnél akkorát lefelé.

És azt már megszoktad. Azt a gödröt.

Megszoktad.

Így szabadulj meg a megszokásaid rabláncaitól

És ez a kulcs! A szokások. Kikkel, mikor, miket csinálsz. Hónapok, évek, évtizedek alatt ragad bele az ember a szokásaiba. Amik ragaszkodóak, mint a jó agyagos sár.

Nehéz megszabadulni tőlük, és sokan nem is akarnak, mert nem tudják, hogy ez lehetséges. Vagy nem akarnak, mert nem fáj még eléggé. A rossz szokás ugyanis egy idő után fájdalmat okoz. A pénztárcában, a családban, a gyomrod tájékán. Soroljam?

Na, de ki tud lemondani mondjuk egy jó túróscsuszáról, sok pörccel és egy lehelletnyi porcukorral a tetején. Vagy egy jó pizzáról, omlós nagyiféle almáspitéről?

Ugye?!

Nekem is nehéz. Tudom, hogy a glutén minden egyes falat után benyújtja a számlát. Tudom, hogy árt, és ezért tudok mást választani az étlapról.

Persze nem azonnal ment nekem sem. Lépésről lépésre. Visszacsúsztam. Aztán sokáig ment. Aztán egy nehéz nap végén nem volt meg a kitartás, és beettem. Fájt is rendesen, de utána újabb hosszú szakasz volt, amikor kitartottam. És mára már szinte tényleg teljes a gluténmentesség az életemben…

Szóval szépen, apró lépésekkel.

3 hónap a célig

Nézd meg, mi a Te gluténed. Mi az, ami miatt nem jó a közérzeted a vállalkozásoddal kapcsolatban.

Miért nem tudod magad jól érezni benne?

  1. Állítsd fel a diagnózist, és ne félj cselekedni!
  2. Keress új közösséget, új napi rutint, új módszereket, új határokat.
  3. Cselekedj!

Gyere föl!

Csináljuk meg együtt!

Még van 3 hónapod az évből!

Megcsinálod?

Megcsinálod!

Érj el áttörést a vállalkozásodban, és rövidítsd le a siker felé vezető utat!

Miért érdemes ott lenned a Marketing Akadémián?


  1. Mert végre kiutat kapsz a marketing-információ tengerből!
  2. Mert végre olyan feladatokra fogsz tudni koncentrálni, amik TÖBB PÉNZT hoznak neked!
  3. Mert végre fellélegezhetsz, nem fogsz szétszakadni az időhiánytól. TÖBB IDŐD lesz!
  4. Mert végre egy pozitív vállalkozói közösség vesz majd körbe, akiknek megnyílhatsz!
  5. Mert végre szakértői támogatást kapsz, egy biztos kezet a rögös utakon! Használd ki az alkalmat és tedd fel a kérdéseidet vezető marketing mentorainknak, és élvezzed a csapatom támogatását a program alatt!
Megosztás

About the Author

​​​2017-ben azt a célt tűztem ki, hogy 2020-ig 100.000 magyar vállalkozóval osztom meg azt a gyakorlatban is kipróbált tudást, amit közel 100 000 dollár befektetésével szereztem meg a világ vezető üzleti és marketing tanácsadóitól.

>