Tudni szeretnéd az élethosszig tartó vevőkapcsolat titkát?

A tavalyi év szeptemberében egy álom vált valóra, mert megrendeztünk egy különleges programot, amilyen még nem volt Magyarországon. A 10x Marketing Akadémia nem csak a kisvállalkozói marketingről volt szó, hanem annál sokkal többről. Gyere és olvass tovább! ↓

A négy és fél napos rendezvényen egy olyan személy repült el Budapestre egészen az ontarioi Kanadából, akitől én már több éve tanulok. Ez az ember nem más, mint Stu McLaren, akit már a színpadra lépése előtt álló taps és ováció várt a rendezvényen.

Stu több előadást is tartott a Marketing Akadémián, de még az eddig egy részlet sem került megosztásra a publikummal. Viszont most szeretnék neked betekintést nyújtani Stu egyik legérdekesebb és leghasznosabb tanításába, amely segít a bizniszedben folyamatos újravásárlásra ösztönözni a vevőidet.

A 12 lépésből álló tanítás első két lépését szeretném neked megmutatni, ami segítségével hűséges és lelkes vevőket szerezhetsz magadnak.

Az első lépésben Stu egy valós példának egy amerikai női magazint választott, mely gyakorlatilag az előfizetésein alapszik, ezért a céljuk minél több előfizető szerzése. Tradicionálisan az éves előfizetés mellé havonta egy bónuszt küldtek volna a vevőiknek, viszont kitalálták, hogy mi lenne, ha már az első alkalommal elküldenék mind a 10 bónuszt. Gyakorlatilag ahelyett, hogy visszatartották volna a legjobb „cuccukat”, inkább megosztották a vásárlóikkal, és ezáltal megháromszorozták a feliratokozók értékét.

A második lépésben az a fontos, hogy segíts az ügyfeleidnek, hogy gyorsan nyerhessenek, tehát ha minél gyorsabban tudsz nekik segíteni, akkor azzal már segíthetsz neki eredményt elérni. Ha segítesz nekik szintet lépni, és a kapcsolatkiépítés elején az a legfontosabb, hogy már az első lépéseiben is tudja hasznosítani azt, amit tanítasz nekik.

Megosztás

About the Author

​​​2017-ben azt a célt tűztem ki, hogy 2020-ig 100.000 magyar vállalkozóval osztom meg azt a gyakorlatban is kipróbált tudást, amit közel 100 000 dollár befektetésével szereztem meg a világ vezető üzleti és marketing tanácsadóitól.

>