Viszlát vevőszerzés! Helló vevőmegtartás!

Mi az a súlyos hiba, amit lehet, hogy te is elkövetsz? Ami bizony sok pénzedbe is kerülhet? Nagyon sokba. Mi az az egy dolog, amire koncentrálsz, miközben rengeteget veszítesz vele? Hol folyik el a pénzed és nem is tudsz róla?

Elmondom!

More...

A legtöbben csak és kizárólag az új vevők szerzésére koncentrálnak és fókuszálnak. Ez van beégetve.

 Új vevők! Új vevők! Új vevők! 

Tehát nem figyelnek a vevőgondozásra és ez által az újraértékesítésre, nincs legendás élmény nyújtás.

Mi történik? Elveszik a legfontosabb értékrendjük!

A szív alapú marketing könyv arról a belső indíttatásról, üzenetedről szól, a küldetésedről, a nagy miértedről, amit átadsz a világnak. De e mögött egy hihetetlenül jól működő, profitorientált rendszer áll, amely 4 lépésből, 4 stratégiából áll. Ezt kell megjegyezned és alkalmaznod. Ez arról szól, hogy:

  • Hogyan szerzel folyamatosan érdeklődőket?
  • Hogyan éred el, hogy az érdeklődőkből először vevővé konvertálsz – vagyis amikor először nyitja ki a vevő a pénztárcáját.
  • Hogyan tudsz a meglévő vevőidnek olyan ajánlati rendszert kialakítani – tovább emelve a bizalmi szintjüket – hogy újra kinyissák a pénztárcájukat, vagyis újraértékesítési rendszert dolgozol ki.
  • Hogyan éred el, hogy ők örömmel tovább ajánljanak téged?

Te jó ég, mennyit hallottam már, „hogy az én bizniszem más”! A minap valaki kérdezte tőlem, hogy ő szeretne találkozni olyanokkal, akik hasonlóan speciális üzletben vannak, mint ő. Erre én azt mondom, hogy teljesen mindegy milyen üzletben vagy, hogy ez az építőipar, mindegy hogy sebész, nyomdász vagy konzulens vagy. Egy fontos, hogy

vállalkozó vagy!

Mert ha az alábbiakat megkérdezem tőled, kiderül, hogy ezek mindenféle üzletre igazak.

Igazak rád az alábbiak?

  • A te vállalkozásodnak szüksége van folyamatosan érdeklődőkre?
  • A te vállalkozásodnak szükséges, hogy értékesítsen először?
  • A te vállalkozásodnak szükséges, hogy újra értékesítsen?
  • Jó az a vállalkozásodnak, hogyha van folyamatos továbbajánlás?

Akkor mi a különbség a Te vállalkozásod és az ő vállalkozása között?

Persze nem értek az egyes speciális vállalkozáshoz, de egy valamihez nagyon értek. Hogyan szerezzünk érdeklődőt, neki milyen ajánlatokat tegyünk, hogyan kápráztassuk el. Ehhez értek. Bármit el tudok adni, úgy hogy nem értek hozzá. Miért? Értek az ügyfélhez, értem a pszichológiát, értem a kommunikációt.

Az a baj, hogy sokszor csak a kis képet látjuk, és nem emeljük fel a fejünket, hogy kicsit magasabbról rálássunk a dolgokra.

Az a nagy baj, hogy elfelejtünk újraértékesíteni !!!

De miért is olyan fontos az újraértékesítés?

Mert hosszú távon a nagy profit itt van. A nagy profit abban van, amikor kevesebb egységnyi energiával, befektetéssel tudsz újraértékesíteni! Ápold hímes tojásként a meglévő vevőidet! Ők hatalmas érték neked.

Emlékeztek a korábbi tanításokra, a potenciális vásárlók 15%-a fog azonnal vásárolni, a 85%-a egy kicsit később. Ami csak rajtad múlik, meddig húzod el. Ha még azt is figyelembe vesszük, hogy egy új vevő megszerzése 10 egység, addig egy meglévő vevőnek az újraértékesítés csak 3 egység.

De akkor miért van mégis az, hogy mindig az új vevők szerzésére fókuszálunk?

Elárulom: aki nem ismeri az avatárját, nem tudja pontosan mit akar, tehát nem is tud neki értékesíteni!

Egyszer eladtam neki és ennyi. Na de hát ezzel nem kell, hogy véget érjen a történet. A vásárlónak, még rengeteg más igénye van. Fájdalma, vágya, stb.

Vedd elő a termékportfóliód és lépj tovább egy következő szintre. Nincs több terméked? OK, de van vevőd. Szerezz olyat, aki ugyanennek a vevőnek értékesít és add el közvetítői jutalékként.

Mi lehet még gond?

Türelmetlenség – amikor nincs elég pénz, mert most azonnal kell, cash-flow hiány

Nem tudod, hogy hol érd utol hatékonyan – visszautal az avatárodra, hogy nem ismered

Nem tudsz neki folyamatosan legendás élményt nyújtani.

Írd meg kommentben, hogy tetszett a cikk, vagy azt is, ha maradtak benned kérdések a témával kapcsolatban.

Köszönöm, ha a bejegyzést megosztod vállalkozó ismerőseiddel.

Ha szeretnél magyar kisvállalkozói gyakorlatban kipróbált, működő marketing tippeket, augusztus 6-án megjelenő 2 új könyvem imádni fogod!

Megosztás

About the Author

​​​2017-ben azt a célt tűztem ki, hogy 2020-ig 100.000 magyar vállalkozóval osztom meg azt a gyakorlatban is kipróbált tudást, amit közel 100 000 dollár befektetésével szereztem meg a világ vezető üzleti és marketing tanácsadóitól.

  • Julianna Andorko szerint:

    klassz volt , szinte szemfelnyito.

  • >